Peugeot 407 to bez wątpienia jeden z najpopularniejszych modeli francuskiego koncernu samochodowego.
Peugeot 407 pomimo aspiracji do segmentu premium jest na dobrą sprawę samochodem dla każdego. Auto w porównaniu do swojego poprzednika czyli modelu 406 charakteryzuje się sporym wlotem powietrza, który podkreśla sylwetkę nadwozia. W modelu 407 francuski koncern po raz pierwszy zastosował niezależne zawieszenie dla przedniej i tylnej osi. We wnętrzu nie przeprowadzono rewolucji i w tym miejscu należy przyznać Peugeotowi ogromny plus. Kolory są wyważone, a nadzwyczaj praktyczna konsola centralna nie przytłacza ilością przycisków, a zaskakuje funkcjonalnością. Przestrzeń bagażowa jest adekwatna do nazwy samochodu i w podstawowej konfiguracji wynosi 407 litrów.
Jeżeli chodzi o silniki to do wyboru otrzymujemy silniki o różnych wariantach mocy – od 116 do 211 KM. Z pewnością przy zakupie Peugeota 407 warto zdecydować się na coś wyważonego, gdyż najmocniejszy silnik benzynowy jest bez większych przeszkód w stanie wygenerować spalanie z rzędu kilkunastu litrów. Jeżeli chodzi o wrażenia z jazdy to również stoją one na najwyższym poziomie. Peugeot wbrew panującym opiniom prowadzi się rewelacyjnie i równie dobrze trzyma się drogi. Zawieszenie nie należy do najtwardszych, przez co 407 dobrze czuje się na polskich, niezbyt równych jezdniach. Problem może stanowić jedynie słaba widoczność przez tylną szybę.
Brak komentarzy.