Peugeot-Auto.pl – nieoficjalny blog o Peugeocie

Peugeot 3008 po liftingu

Peugeot 3008, który jest prawdziwym hitem sprzedażowym na rynku azjatyckim, doczekał się faceliftingu. Zabieg ten pokazuje, jak kluczowe dla europejskich marek stają się rynki na innych kontynentach.

Jeden z flagowych crossoverów Peugeota o oznaczeniu 3008 nadal sprzedaje się jak ciepłe bułeczki. W przeciągu zaledwie 3 lat, na rynku chińskim sprzedano łącznie 200 tys. egzemplarzy tego pojazdu, co stanowi doskonały rezultat. Francuski koncern motoryzacyjny chce utrzymać ten trend, dowodem czego jest zaplanowana, odświeżona wersja auta.

Z racji doskonałych wyników sprzedażowych, konstruktorzy Peugeota nie chcieli przedobrzyć w zakresie zmian dotyczących auta. Facelifting będzie można nazwać wyłącznie kosmetycznym, a zmiany będzie można zauważyć przede wszystkim w zakresie wyposażenia dodatkowego pojazdu, który zostanie uzupełniony m.in. o 360-stopniową kamerę, czy też system ostrzegania o kolizji.

Samochód niemal na pewno nie trafi do sprzedaży w Europie.

VN:F [1.9.22_1171]
please wait...
Rating: 9.0/10 (1 vote cast)
Exit mobile version